8.9.12

WIP: Purple Embroidered Cardigan

I knitted this cardigan months ago. I started with the embroidery but then put it down for a while. I think I'm not always in the mood for embroidery. I like to do bits and snaps every now and then, but can't embroider for hours. 


Dit vestje heb ik maanden geleden al eens gemaakt. Destijds heb ik een start gemaakt met het borduurwerk, maar op een gegeven moment heb ik het aan de kant gelegd. Het is niet iets wat ik uren achtereen doe, liever  af en toe eens wat. 

But with autumn coming I feel like finishing this cardigan, which means I have to embroider more often te next coming weeks. It would be a nice challenge to finish it when its really getting chillier!

Maar nu de herfst eraan komt en we thuis alles wat meer op zijn plek hebben krijg ik weer zin om het vestje af te maken. Dit betekent dat ik toch meer tijd aan het borduurwerk moet gaan besteden. Het is een mooie uitdaging om het af te krijgen als het weer kouder wordt!


2 comments:

  1. Oh wauw, ik vind het nu al supermooi! Ben benieuwd naar het resultaat :-)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I really appreciate it!